Vent venligst
Kontakt kundeservice | 76 10 61 00
 
Spørgsmål og svar vedr. Hjem-IS klub’n

 

Hvordan aktiverer jeg mit medlemskort? 

Hvordan optjener jeg point? 

Hvornår bliver mine point registreret? 

Hvordan bruger jeg mine optjente point? 

Hvorfor virker min kode til Hjem-IS klub'n ikke? 

Jeg har fået nyt mobilnr./e-mailadresse – hvor ændrer jeg dette? 

Jeg er flyttet – hvor ændrer jeg min adresse? 

Jeg har mistet mit medlemskort. 

Hvordan afmelder jeg mig nyhedsbrevet/SMS-servicen? 

Hvordan melder jeg mig ud af Hjem-IS Klub’n?

 

 

Hvordan aktiverer jeg mit medlemskort?

Du kan aktivere dit medlemskort ved at logge ind i Hjem-IS Klub’n, og under Personlig data kan du indtaste dit kortnummer i feltet Mit Hjem-IS kort nr.
Hvis du endnu ikke er tilmeldt vores kundeklub, så tilmelder du dig her.
 
 
Hvordan optjener jeg point?
 

Du optjener point ved at købe is eller madprodukter på vores hjemmeside eller ved Hjem-IS bilen. Du får  250 point gratis, når du aktivere dit kundeklubkort første gang. Husk at logge ind i kundeklubben via vores hjemmeside ved køb af varer på nettet og husk dit medlemskort, når du handler ved Hjem-IS bilen. Bemærk, at du ikke optjener point ved køb med dine point. 

 

Hvordan bruger jeg mine optjente point?
Du bruger dine point ved at logge ind i Hjem-IS Klub’n og klikke på GÅ TIL POINT WEBSHOP, så kan du se point webshoppen og alle vores produkter med point. Du kan se, hvad de forskellige is- og madprodukter koster i point. Hvis du ikke har nok point til at købe et produkt, så kan du blot bruge dine point og betale det resterende beløb med dit betalingskort. Du kan begynde at bruge dine point, når du har optjent 1.250 point. Bemærk, at man kan kun købe med point eller kreditkort i Point webshoppen. Man optjener ikke point ved køb med dine point.
 
 
Hvornår bliver mine point registreret?
Dine point bliver registreret online, når dit online køb er gennemført. Hvis du køber ved Hjem-IS bilen og bruger dit kundeklubkort, vil dine point først blive registreret ca. 24 timer senere på den først kommende hverdag. Hvis du er i tvivl, om du har fået dine point, så send en mail til vores kundeservice på info@hjem-is.dk
 
 
Hvorfor virker min kode til Hjem-IS Klub'n ikke?
Vi har opdateret Hjem-IS Klub'n, så det bliver nemmere for dig at handle online hos os, i den forbindelse har vi måtte ændre gamle password som var udløbet. Du kan enten klikke på på "Glemt password" under login eller kontakte kundeservice på mail info@hjem-is.dk eller ringe på tlf. 76 10 61 00. 
 
 
Jeg har fået nyt mobilnummer/e-mailadresse – hvor ændrer jeg dette?
Du kan ændre dit mobil/telefon nummer ved at logge ind i Hjem-IS Klub’n og klik på Personlig data. Her kan du rette både mobilnummer og e-mail adresse.
 
 
Jeg er flyttet – hvor ændrer jeg min adresse?
Du kan ændre din adresse ved at logge ind i Hjem-IS Klub’n og gå ind under Personlig data. Her kan du rette din adresse og dit stoppested vil automatisk blive opdateret, når du klikker på GODKEND. Hvis du har tilmeldt dig vores SMS-service.
 
 
Jeg har mistet mit medlemskort.
Hvis du har mistet dit medlemskort, så kontakt vores kundeservice på info@hjem-is.dk eller kontakt din Hjem-IS sælger og bed om et nyt kundeklubkort. Hvis du skal have ændret dit kundeklubkortnummeret, skal du kontakte vores kundeservice på info@hjem-is.dk 
 
Hvordan afmelder jeg mig nyhedsbrevet/SMS-servicen?
Du kan afmelde nyhedsbrevet og vores SMS service ved at logge ind i Hjem-IS Klub’n og klik på Afmeld. Du kan her afmelde dig vores nyhedsbrev eller SMS service.
 
 
Hvordan melder jeg mig ud af Hjem-IS Klub’?
Du kan melde dig ud af Hjem-IS Klub’n ved at logge ind i Hjem-IS Klub’n og klik på Afmeld. Du kan her melde dig ud af Hjem-IS Klub’n. Vær dog opmærksom på, at dine point bliver slettet ved udmeldelse.  
 
 
 
 
 
Hvornår kommer
Hjem-IS bilen?

Næste gang vi kommer forbi

,

d. /
- -

Husk: Du kan også aftale et alternativt
leveringstidspunkt
Link til depot
Eller få leveret inden for 24 timer.
Læs om 24 timer

Få en SMS næste gang vi kommer:

Tilmeld Kundeklub'n

Vi har valgt følgende stop til dig:

/ -

ca. kl. -

Klik på et af nedenstående stop, hvis du ønsker et andet stop end det foreslåede.:

Tlf.:

CVR-Nummer:

Vi kontakter dig snarest muligt telefonisk eller via e-mail for at aftale et leveringstidspunkt og sted, som passer dig.

 

Tlf.:

CVR-Nummer:

Express delivery text


Tlf.:

CVR-Nummer:

Vi kan desværre ikke levere til dit postnr.

Hvis du har nogle spørgsmål, så kontakt os venligst på 76 10 61 00

Vi har ikke kunnet finde din adresse i vores database.

I nogle tilfælde kan vi ikke finde din adresse, fordi du har skrevet vej- eller gadenavnet på en anden måde, end den vi har i vores database

(F.eks. kan "Christian Poulsens vej" også skrives "Chr. Poulsens vej").

Vælg anden adresse

Hvis vejnavnet er stavet korrekt og adressen ikke findes, så kontakt os venligst på 7012 7070.

Vi har desværre ikke noget depot i dit område

Klik her for at kontakt os i stedet

We are sorry, but we cannot gurantee express delivery to your area.

Kontakt os
Adresse:

HOVEDKONTOR:
Hjem-IS Danmark A/S
Møllemærsk 29, 1.
6200 Aabenraa

Tlf.:
76 10 61 00

Mandag - Torsdag:
8.00 - 15.30

Fredag:
8.00 - 14.00

Depoter

44 68 19 56
97 42 03 30
64 43 22 66
57 61 73 78
56 66 17 10
96 86 01 55
75 10 11 12
48 25 45 24
86 52 36 44
29 29 51 76

Cookie
Hjem-is.dk bruger cookies for at forbedre din oplevelse, til statistik og til målrettet markedsføring af vores services. Hvis du klikker videre, accepterer du vores brug af cookies.