Vent venligst
Kontakt kundeservice | 76 10 61 00
 
Spørgsmål og svar

På denne side kan du finde svar på de hyppigst stillede spørgsmål om Hjem-IS.

Finder du ikke svar på dit spørgsmål er du altid velkommen til at kontakte Hjem-IS på telefon 76 10 61 00. 

Hvilke fordele har jeg ved at bestille is på nettet?
Hvordan finder jeg isene?
Hvorfor accepteres min bestilling ikke?
Hvordan kan jeg betale?
Er det sikkert at bruge mit Betalingskort?
Hvorfor kan I ikke finde min adresse?
Hvordan bliver isene leveret?
Fortrydelsesret på køb af is og mad (levnedsmidler)
Hvad gør jeg, hvis der er fejl/mangler ved isene?
Hvad bruger Hjem-IS oplysningerne om mig til?
Bruger Hjem-IS kunstige farver i isene?
Er flødeis lavet af frisk fløde?
Hvorfor kommer der iskrystaller i is?
Hvor længe skal islagkagerne stå for at opnå bedst smag og konsistens?
Er der leveringsomkostninger forbundet med bestilling fra Hjem-IS?
Hvornår kommer IS-bilen i mit lokalområde?
Hvordan opdatere jeg min Internet browser? 

 

 

 
Hvilke fordele har jeg ved at bestille is på hjem-is.dk?

Du kan i ro og mag læse om og bestille produkterne

Du har flere leveringsmuligheder at vælge imellem.

Hjem-IS garanterer altid en ubrudt frysekæde fra fabrikken og hele vejen ud til dig som forbruger. Herved undgår du, at isen krystalliseres og sikrer, at den gode kvalitet bevares.

Du er sikker på, at vi har netop de varer du ønsker.


Hvordan finder jeg isene?

Isene er inddelt i grupper (Flødeis, Limonadeis, Desserter etc.) Klik på den ønskede kategori og isene i kategorien bliver vist. Ved at klikke på indkøbskurven lægger du isene i indkøbskurven. Hvis du ønsker at vide mere om det enkelte produkt klikker du blot på isen.


Hvorfor accepteres min bestilling ikke?

For at kunne afgive en bestilling skal du oplyse navn, adresse, telefonnummer og mail adresse. Hvis disse felter ikke er udfyldt kan du ikke afgive en bestilling.


Hvordan kan jeg betale?

Online bestilling kan betales enten ved bestilling eller ved afhentning ved bilen. Online kan du betale med kort. Hvis du vælger at betale ved bilen, kan det ske med kort eller kontanter.


Er det sikkert at bruge mit betalingskort i Hjem-IS' E-SHOP?

Hjem-IS benytter sig af en sikret SSL forbindelse, som betyder at oplysningerne bliver krypteret, så ingen uvedkommende kan aflæse dem. Det er derfor som udgangspunkt helt sikkert at benytte betalingskort på Hjem-IS hjemmeside.

Er du interesseret i yderligere information om sikkerhed og betaling i forbindelse med E-handel, kan du finde relevante oplysninger på forbrugerrådets hjemmeside.


Hvorfor kan I ikke finde min adresse?

Oftes skyldes det forskellige stavemåder (eks. Christian Poulsens Vej = Chr. Poulsens vej).

Hvis der er indtastet et bogstav i feltet ved husnummeret. Bogstav og sal anføres i feltet efter husnummeret.

Vi opdaterer hele tiden vores tur database, men det kan forekomme at din adresse ikke er tilgængelig.

Kan systemet ikke finde din adresse, kan du vælge leveringsformen anden og skrive i bemærkninger, hvor du gerne vil have isene leveret. Eller du kan kontakte os på telefon  76 10 61 00.


Hvordan bliver isene leveret?

Hos Hjem-Is kan du vælge mellem tre leveringsformer:

Levering direkte til din adresse
Varerne kommer med Hjem-IS bilen direkte til din adresse på den nævnte dato 

Afhentning på dit lokale Hjem-IS depot
Du kan afhente isene på dit lokale depot

Anden levering
Vi kontakter dig for at aftale nærmere omkring levering. 
Bemærk, at vi ikke leverer fra dag til dag uden forudgående aftale.​ 

 

Fortrydelsesret på køb af is og mad (levnedsmidler)

 

 

Ifølge dansk forbrugerlovgivning er der ingen fortrydelsesret på køb af levnedsmidler og andre varer til husholdningens forbrug. Hvis du ikke skulle være tilfreds med dit køb hos Hjem-IS eller varen er blevet beskadiget under leverancen, så skal du kontakte vores kundeservice, og så finder vi en løsning på problemet.   

Hvis du vil annullere din bestilling, kontakt vores kundeservice hurtigst muligt. Du kan læse mere om dine muligheder for fortrydelsesret på Forbrugerrådets hjemmeside: http://www.fbr.dk/raad/forbruger/alle/raad083/. 


Hvad gør jeg, hvis der er fejl/mangler ved isene?

Hos Hjem-IS har vi løbende kvalitetskontrol af vores produkter, hvis du skulle opleve fejl eller mangler kan du medbringe varen til en af vores IS-biler eller nærmeste depot, så vil vi hurtigst muligt behandle reklamationen. Du er også meget velkommen til at kontakte os på telefon 76 10 61 00.


Hvad bruger Hjem-IS oplysningerne om mig til?

Hjem-IS bruger udelukkende dine personlige oplysninger til at behandle din ordre.

Hjem-IS er forpligtiget af PBS til at gemme transaktionsoplysningerne i fem år.


Bruger Hjem-IS kunstige farve i isene?

Hjem-IS bruger kun naturlige farver i vores is. Vi tilsætter kun masser af god smag fra råvarer af høj kvalitet.


Er flødeis lavet af frisk fløde?

Ja, alle vores flødeis er lavet af frisk fløde.


Hvorfor kommer der iskrystaller i is?

Hvis is udsættes for optøning og genfrysning, dannes der iskrystaller i isene. Det går ud over både smag og konsistens. Hjem-IS opbevares altid ved en temperatur på -22 grader. Derved undgåes det at der dannes iskrysstaller.


Hvor længe skal islagkagerne stå for at opnå bedst smag og konsistens?

Optøningstiderne varierer fra islagkage til islagkage. Du kan finde optøningstiderne på de enkelte islagkager på hjemmesiden under produktet.

Husk du er altid velkommen til at kontakte os på telefon 76 10 61 00 eller på mail info@hjem-is.dk.


Er der leveringsomkostninger forbundet med bestilling fra Hjem-IS?

Som udgangspunkt er der ingen leveringsomkostninger når du handler i Hjem-IS E-SHOP.

Hjem-IS forbeholder sig ret til at opkræve et gebyr såfremt du har et specielt ønske til leveringstid. Gebyr opkræves kun efter forudgående aftale.


Hvornår kommer IS-bilen i mit lokalområde?

Du kan altid se hvornår IS-bilen er i dit lokalområde. Gå ind under din isbil og indtast din adresse.


Hvordan opdatere jeg min Internet browser?

Klik på dette link, her får du en guide til, hvordan du kan opdatere din Internet browser.

Hvornår kommer
Hjem-IS bilen?

Næste gang vi kommer forbi

,

d. /
- -

Husk: Du kan også aftale et alternativt
leveringstidspunkt
Link til depot
Eller få leveret inden for 24 timer.
Læs om 24 timer

Få en SMS næste gang vi kommer:

Tilmeld Kundeklub'n

Vi har valgt følgende stop til dig:

/ -

ca. kl. -

Klik på et af nedenstående stop, hvis du ønsker et andet stop end det foreslåede.:

Tlf.:

CVR-Nummer:

Vi kontakter dig snarest muligt telefonisk eller via e-mail for at aftale et leveringstidspunkt og sted, som passer dig.

 

Tlf.:

CVR-Nummer:

Express delivery text


Tlf.:

CVR-Nummer:

Vi kan desværre ikke levere til dit postnr.

Hvis du har nogle spørgsmål, så kontakt os venligst på 76 10 61 00

Vi har ikke kunnet finde din adresse i vores database.

I nogle tilfælde kan vi ikke finde din adresse, fordi du har skrevet vej- eller gadenavnet på en anden måde, end den vi har i vores database

(F.eks. kan "Christian Poulsens vej" også skrives "Chr. Poulsens vej").

Vælg anden adresse

Hvis vejnavnet er stavet korrekt og adressen ikke findes, så kontakt os venligst på 7012 7070.

Vi har desværre ikke noget depot i dit område

Klik her for at kontakt os i stedet

We are sorry, but we cannot gurantee express delivery to your area.

Kontakt os
Adresse:

HOVEDKONTOR:
Hjem-IS Danmark A/S
Møllemærsk 29, 1.
6200 Aabenraa

Tlf.:
76 10 61 00

Mandag - Torsdag:
8.00 - 15.30

Fredag:
8.00 - 14.00

Depoter

44 68 19 56
97 42 03 30
64 43 22 66
57 61 73 78
56 66 17 10
96 86 01 55
75 10 11 12
48 25 45 24
86 52 36 44
29 29 51 76

Cookie
Hjem-is.dk bruger cookies for at forbedre din oplevelse, til statistik og til målrettet markedsføring af vores services. Hvis du klikker videre, accepterer du vores brug af cookies.