Vent venligst
Kontakt kundeservice | 76 10 61 00
 
Spørgsmål og svar vedr. Hjem-IS klub’n

 

Vi stopper bonus pointoptjening den 1. marts 2019! 

Får jeg stadig et ekstra godt klubtilbud hver måned? 

Hvordan optjener jeg point til d. 28/2-2019? 

Har du mere end 1.250 point? 

Har du mindre end 1.250 point? 

Jeg vil gerne tjekke min point saldo! 

Hvornår bliver mine point registreret? 

Hvordan bruger jeg mine optjente point? 

Hvordan aktiverer jeg mit medlemskort? 

Hvorfor virker min kode til Hjem-IS klub'n ikke? 

Jeg har fået nyt mobilnr./e-mailadresse – hvor ændrer jeg dette? 

Jeg er flyttet – hvor ændrer jeg min adresse? 

Jeg har mistet mit medlemskort. 

Hvordan afmelder jeg mig nyhedsbrevet/SMS-servicen? 

Hvordan melder jeg mig ud af Hjem-IS Klub’n?

Jeg har brug for hjælp!

 

 

Vi stopper bonuspoint optjening den 1. marts 2019!

Vi arbejder på at forbedre Hjem-IS Klub'n, så du får flere fordele som passer netop til dig. Dette betyder desværre, at vi lukker vores nuværende bonuspoint ned​​​​​​​ til marts 2019. Fra marts 2019 er det ikke længere muligt at optjene point. Du kan stadig bruge dine optjente point, hvis din saldo er over 1.250 til den 28/2-2020. Du får stadig disse medlemsfordele: 

  • Ekstra gode klubtilbud hver måned. 
  • Mulighed for VIP smagsprøver på nye produkter
  • Konkurrencer kun for medlemmer
  • Nyhedsbreve med isnyheder, inspiration og iskolde tilbud.

 

Får jeg stadig et ektra godt klubtilbud hver måned?

Bare rolig, du får stadig et ekstra godt klubtilbud hver måned. Du kan se denne måneds klubtilbud her. 
 

Hvordan aktiverer jeg mit medlemskort?

Du kan aktivere dit medlemskort ved at logge ind i Hjem-IS Klub’n, og under Personlig data kan du indtaste dit kortnummer i feltet Mit Hjem-IS kort nr.
Hvis du endnu ikke er tilmeldt vores kundeklub, så tilmelder du dig her.
Der uddeles ikke flere klubkort, da optjeningen af point borfalder pr. 1. marts 2019.
 
 
 
Hvordan optjener jeg point?
 

Du optjener point ved at købe is eller madprodukter på vores hjemmeside eller ved Hjem-IS bilen. Du får  250 point gratis, når du aktivere dit kundeklubkort første gang. Husk at logge ind i kundeklubben via vores hjemmeside ved køb af varer på nettet og husk dit medlemskort, når du handler ved Hjem-IS bilen. Bemærk, at du ikke optjener point ved køb med dine point. 
Muligheden for at optjene point borfalder pr. 1. marts 2019.
 

Hvordan bruger jeg mine optjente point?
Du bruger dine point ved at logge ind i Hjem-IS Klub’n og klikke på GÅ TIL POINT WEBSHOP, så kan du se point webshoppen og alle vores produkter med point. Du kan se, hvad de forskellige is- og madprodukter koster i point. Hvis du ikke har nok point til at købe et produkt, så kan du blot bruge dine point og betale det resterende beløb med dit betalingskort. Du kan begynde at bruge dine point, når du har optjent 1.250 point. Bemærk, at man kan kun købe med point eller kreditkort i Point webshoppen. Man optjener ikke point ved køb med dine point.

Pr. 1. marts 2019 er det ikke længere muligt at optjene point.

 

Har du mere end 1.250 point på din konto
Kan du bruge dem online indtil 1/6-2019. Efter denne dato skal du kontakte vores kundeservice på info@hjem-is.dk eller på tlf. 7610 6100, for at gøre brug af pointene. Pointene er gyldige i 1 år, dvs. t.o.m. 28/2-2020.


 

Har du mindre end 1.250 point på din konto
Bortfalder disse point efter d. 3/3-2019.

 

Jeg vil gerne tjekke min point saldo
For at se din point saldo, skal du blot logge ind i Hjem-IS Klub'n, du kan se din point saldo under Pointstatus. 

 

Hvornår bliver mine point registreret?
Dine point bliver registreret online, når dit online køb er gennemført. Hvis du køber ved Hjem-IS bilen og bruger dit kundeklubkort, vil dine point først blive registreret ca. 24 timer senere på den først kommende hverdag. Hvis du er i tvivl, om du har fået dine point, så send en mail til vores kundeservice på info@hjem-is.dk
Der uddeles ikke flere klubkort, da optjeningen af point borfalder pr. 1. marts 2019.
 
 
Hvorfor virker min kode til Hjem-IS Klub'n ikke?
Vi har opdateret Hjem-IS Klub'n, så det bliver nemmere for dig at handle online hos os, i den forbindelse har vi måtte ændre gamle password som var udløbet. Du kan enten klikke på på "Glemt password" under login eller kontakte kundeservice på mail info@hjem-is.dk eller ringe på tlf. 76 10 61 00. 
 
 
Jeg har fået nyt mobilnummer/e-mailadresse – hvor ændrer jeg dette?
Du kan ændre dit mobil/telefon nummer ved at logge ind i Hjem-IS Klub’n og klik på Personlig data. Her kan du rette både mobilnummer og e-mail adresse.
 
 
Jeg er flyttet – hvor ændrer jeg min adresse?
Du kan ændre din adresse ved at logge ind i Hjem-IS Klub’n og gå ind under Personlig data. Her kan du rette din adresse og dit stoppested vil automatisk blive opdateret, når du klikker på GODKEND. Hvis du har tilmeldt dig vores SMS-service.
 
 
Jeg har mistet mit medlemskort.
Hvis du har mistet dit medlemskort, så kontakt vores kundeservice på info@hjem-is.dk eller kontakt din Hjem-IS sælger og bed om et nyt kundeklubkort. Hvis du skal have ændret dit kundeklubkortnummeret, skal du kontakte vores kundeservice på info@hjem-is.dk 
Der uddeles ikke flere klubkort, da optjeningen af point borfalder pr. 1. marts 2019.
 
 
Hvordan afmelder jeg mig nyhedsbrevet/SMS-servicen?
Du kan afmelde nyhedsbrevet via vores nyhedsbrev, klik på afmeld nede i bunden af mailen.
Du kan afmelde dig vores SMS service ved at klikke på linket i din SMS besked, og klik på menu ved stregerne. Klik derefter på Afmeld. Du kan også afmelde dig via vores kundeservice på info@hjem-is.dk eller ringe på tlf. 76 10 61 00. 
 
 
Hvordan melder jeg mig ud af Hjem-IS Klub’?
Du kan melde dig ud af Hjem-IS Klub’n ved at logge ind i Hjem-IS Klub’n og klik på Afmeld. Vær dog opmærksom på, at dine point bliver slettet ved udmeldelse.  
 
 
Jeg har brug for hjælp!
Har du brug for hjælp med at logge ind i Klub'n eller andet, så kan du kontakte vores kundeservice på mail: info@hjem-is.dk eller ring på tlf.: 76 10 61 00. Vores åbningstider er: mandag - torsdag: 8.00 - 16.00 og fredag: 8.00 - 14.00. 
 
 
 
 
 
Hvornår kommer
Hjem-IS bilen?

Næste gang vi kommer forbi

,

d. /
- -

Husk: Du kan også aftale et alternativt
leveringstidspunkt
Link til depot
Eller få leveret inden for 24 timer.
Læs om 24 timer

Få en SMS næste gang vi kommer:

Tilmeld Kundeklub'n

Vi har valgt følgende stop til dig:

/ -

ca. kl. -

Klik på et af nedenstående stop, hvis du ønsker et andet stop end det foreslåede.:

Tlf.:

CVR-Nummer:

Vi kontakter dig snarest muligt telefonisk eller via e-mail for at aftale et leveringstidspunkt og sted, som passer dig.

 

Tlf.:

CVR-Nummer:

Express delivery text


Tlf.:

CVR-Nummer:

Vi kan desværre ikke levere til dit postnr.

Hvis du har nogle spørgsmål, så kontakt os venligst på 76 10 61 00

Vi har ikke kunnet finde din adresse i vores database.

I nogle tilfælde kan vi ikke finde din adresse, fordi du har skrevet vej- eller gadenavnet på en anden måde, end den vi har i vores database

(F.eks. kan "Christian Poulsens vej" også skrives "Chr. Poulsens vej").

Vælg anden adresse

Hvis vejnavnet er stavet korrekt og adressen ikke findes, så kontakt os venligst på 7012 7070.

Vi har desværre ikke noget depot i dit område

Klik her for at kontakt os i stedet

We are sorry, but we cannot gurantee express delivery to your area.

Kontakt os
Adresse:

HOVEDKONTOR:
Hjem-IS Danmark A/S
Kokholm 1B, 1.
6000 Kolding

Tlf.:
76 10 61 00

Mandag - Torsdag:
8.00 - 15.30

Fredag:
8.00 - 14.00

Hvilket depot søger du job hos?

44 68 19 56
97 42 03 30
64 43 22 66
57 61 73 78
56 66 17 10
96 86 01 55
75 10 11 12
48 25 45 24
86 52 36 44
92 44 42 22

Cookie
Hjem-is.dk bruger cookies (også fra 3. part) til at forbedre din brugeroplevelse, til statistik, huske dine indstillinger, trafikmåling og til at vise målrettede annoncer. Du accepterer det ved at klikke videre på siden. Læs mere om vores brug af cookies, herunder hvordan du fravælger brug af cookies.