Ofte stillede spørgsmål
Hvad er der sket?
I vores skifte fra den gamle hjemmeside til den nye, har vi mistet forbindelsen til appen. Det betyder desværre, at det ikke længere er muligt at købe produkter, spille spillet eller bruge andre vigtige funktioner. Appen virker med andre ord ikke.
Hvad skal jeg gøre?
Gør intet. Vi arbejder på en god løsning, som sikrer at alle point, der er opsparet, kommer med over i den nye butik, så de kan bruges på is og mad,som planlagt. Vi skal nok informere mere løbende via mail og her på siden
Hvad med mine Bonuspoint?
Bonuspointene beholder du selvfølgelig og kan tage med over til Fråst.
Lige nu arbejder vi på en god måde at gøre det på, og skal nok skrive til dig, så snart vi er klar.
Hvad er Fråst?
Fråst er Hjem-IS’ nye storebror, og det nye navn for vores store satsning på kvalitetsmad – måltider, snacks og desserter på frost. Læs mere om Fråst.